Justina
Darulytė

DARBOVIETĖ:

-

INTERESŲ SRITYS:

Komunikacija / Marketingas, Žmogiškieji ištekliai, Darbdavio reputacija (Employer Branding), darbdavio komunikacija

VAIDMUO:

Specialistė/ekspertė

SEKTORIUS:

Laisvai samdomas asmuo

ŠALIS, MIESTAS:

Lietuva, Vilnius

PRIIMTINOS BENDRAVIMUI KALBOS:

Lietuvių

istockphoto-1132192681-612x612.jpg
istockphoto-1132192681-612x612.jpg

TRUMPAS APRAŠYMAS:

Su darbdavio vertės pasiūlymo išgryninimu pradėjau dirbti dar nuo 2016 m., kuomet IT sektoriaus įmonės ėmė stipriai konkuruoti dėl geriausių talentų pritraukimo. Kaip pritraukti, išlaikyti ir įtraukti darbuotojus, tapo ypač aktuali tema.
Employer Branding College įgijau Darbdavio reputacijos kūrimo lyderio sertifikatą. Daugelio pirmaujančių pasaulyje organizacijų, tokių kaip Google, IKEA, Amazon, Coca-Cola, Accenture, Western Union ir t.t., patikėjo savo lyderius mokytis būtent šiame koledže. Šių mokymų metu įgavau patirtį kurti darbdavio reputacijos strategiją ir šią strategiją panaudoti ne kaip personalo valdymo ar komunikacijos funkciją, o kaip verslo funkciją, turinčią svarią reikšmę verslo rezultatams.

2021 m. atlikau darbo rinkos analizę, siekiant išsiaiškinti darbuotojų poreikius ir 2021 metų tendencijas personalo vadyboje. Rezultatai yra ruošiami pristatymui. Esu aktyvi Linkedin turinio kūrėja. Karolio Rimkaus, socialinių tinklų rinkodaros guru, esu įtraukta į 73 LinkedIn'e aktyvūs lietuviai, kuriuos verta sekti (3-ias leidimas. 2020 Spalis) sąrašą. Darbdavio reputacijos tema, kalbėjau Delfi.lt pokalbių cikle "Kaip išsirinkti geriausią vietą dirbti".

Šiuo metu konsultuoju organizacijas Darbdavio reputacijos kūrimo klausimais. Lietuvos Žurnalistikos Centre pabaigiau „Ryšiai su visuomene ir rinkodaros komunikacija“ studijas, kurių metu įgytas žinias pritaikiau būtent darbdavio komunikacijoje.

Nuolat savo žinias gilinu ateities organizacijos, darbuotojų įtraukimo temomis.

NUORODOS Į DARBUS: